Werkwijze in een notendop
Intake consult
Tijdens dit consult sta jij centraal en ik ga jou als persoon leren kennen. Hierin stel in anamnese vragen over jouw leefstijl, jouw omgeving, jouw voedingspatroon, jouw ontlastingspatroon, jouw ontspanning, jouw gedachten en ook wat ter tafel komt. Het kan ook zijn dat ik verdiepingsvragen stel over bepaalde onderwerpen. Kortom vragen die ik als therapeut moet weten om een goed beeld te krijgen te behoeve van jouw hulpvraag en in het volgende consult tot een concept maatwerkplan in trajectvorm te komen.
Evaluatie consulten
Het doel van deze consulten is jouw vordering op dat moment in kaart hebben en bijstellen waar nodig is. Wij bespreken hoe jouw ervaringen en bevindingen zijn ten opzichte van je klacht en de opdrachten in de afgelopen paar weken. Gaat het goed, dan wordt er nog een stap gezet richting de oplossing van jouw hulpvraag. Ik motiveer en stimuleer je en jij hebt de controle over jouw progressie.
Supplementen
In een behandeltraject worden supplementen adviseerd om lichaamsprocessen te ondersteunen voor het behalen van jouw hulpvraag. Ik vraag wel om hoogwaardige suppletie aan te schaffen.
Suppletie service
Geadviseerde suppletie is net als voeding, deze dien je zelf aan te schaffen.
Tip: Onder de knop hieronder vind je orthomoleculaire merken met hoogwaardige suppletie aanbod. Doe je voordeel mee, wel zo handig en voordeling!
Winkel voor suppletie
Mocht je het fijn vinden juist om suppletie in een winkel te kopen, zit er in Den Haag
Homeopathische Drogisterij Benoordenhout
een klassieke drogisterij waar vele hoogwaardige supplementen op voorraad zijn.
Ik ben als professional aangesloten bij
VBAG is de beroepsvereniging die de kwaliteit en professionaliteit van complementaire zorgverleners verbetert voor cliënten.
RBCZ is dé overkoepelende stichting voor complementaire zorgverleners voor kwaliteitsborging, registratie, belangenbehartiging en professionalisering binnen de complementaire zorgsector.
Klachten & Geschillen
Als je ooit ontevreden bent over een behandeling, laten we dan eerst samen praten om een oplossing te vinden die voor jou werkt. Jouw tevredenheid staat voorop
Als je echter voelt dat je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kun je een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen, zoals die verbonden is aan Quasir, waar HealthYENergized bij is aangesloten. Hun expertise kan helpen bij het vinden van een bevredigende oplossing.
Voor meer informatie kun je de website van VBAG raadplegen, zie knop hieronder:
Salon
HealthYENergized
Stevinstraat 65
2587 EB Scheveningen -
Den Haag
Social Media
Openingstijden
Uitsluitend op afspraak
Contact
- Bel: 06 4198 2229
- E-mail: info@healthyenergized.nl
HealthYENergized
- KvK: 8015 4840
- BTW: NL 0033 99 804 B02
- ABG praktijk: 9007 1100
- ABG zorgverlener: 9011 2442
- VBAG: 2210 9015
- RBCZ: 2201 73R